Szeroka oferta rozwiązań w zakresie zarządzania danymi, zarządzania bazami danych, monitorowania i poprawiania jakości danych oraz repozytorium danych podstawowych.
Firma
Branże
Jesteśmy ekspertem w rozpoznawaniu wyzwań w różnych branżach. Wspieramy naszych klientów na każdym etapie wdrożenia, proponując im dedykowane rozwiązania.
ENERGETYKA | PRZEMYSŁ
prognozowanie zapotrzebowania na energię elektryczną
segmentacja odbiorców i analiza ich zachowań
przeprowadzanie korekt eksperckich prognoz
udoskonalenie procesu zakupu energii
wykrywanie awarii i anomalii w procesie produkcji i dystrybucji energii elektrycznej
zbudowanie mechanizmów wykrywających fakt poboru energii elektrycznej w sposób nielegalny
monitorowanie procesu produkcji i dystrybucji energii w czasie rzeczywistym
analiza sezonowości sprzedaży produktów i usług
wielopoziomowy rachunek marż
BANKOWOŚĆ
segmentacja odbiorców i analiza ich zachowań
budowa modeli predykcyjnych przewidujących skłonność klientów do zakupu produktów lub usługi banku
Next Best Action – wytyczne najlepszej oferty dla klienta
Lifetime Value – obliczanie potencjału i wartości każdego klienta
wsparcie procesów windykacyjnych – dobór optymalnej metody windykacji dla poszczególnych klientów
budowę, kalibrację, ocenę oraz wdrożenie modeli scoringu aplikacyjnego i behavioralnego, oraz tworzenie kart scoringowych na podstawie wyników
stworzenie dedykowanego rozwiązania służącego przeciwdziałaniu nadużyciom, wyłudzeniom oraz praniu brudnych pieniędzy
MEDIA
segmentacja odbiorców
analiza zachowań odbiorców
optymalizacja procesów technicznych i biznesowych
monitorowanie jakości oraz optymalizacja procesów biznesowych i technicznych dzięki autorskiemu rozwiązaniu biDQM
stworzenie mechanizmów rekomendacji treści, produktów i ofert
wykorzystanie danych i mocy obliczeniowej platformy Hadoop
dostarczanie rekomendacji w czasie rzeczywistym
prognozowanie wyników finansowych
Ubezpieczenia
budowa modeli predykcyjnych przewidujących skłonność klientów do przedłużenia polisy
segmentacja odbiorców i analiza ich zachowań
analityczne wsparcie kampanii marketingowych
Next Best Action – wytyczne najlepszej oferty dla klienta
Lifetime Value – obliczanie potencjału i wartości każdego klienta
stworzenie dedykowanego rozwiązania służącego przeciwdziałaniu wyłudzeniom
wsparcie procesów windykacyjnych – dobór optymalnej metody windykacji dla poszczególnych klientów
TELEKOMUNIKACJA
segmentacja odbiorców i analiza ich zachowań
budowanie modeli predykcyjnych przewidujących przyczynę oraz skłonność klientów do odejścia
analityczne wsparcie kampanii marketingowych
Next Best Action – wytyczne najlepszej oferty dla klienta
Lifetime Value – obliczanie potencjału i wartości każdego klienta
prognozowanie wyników finansowych
stworzenie dedykowanego rozwiązania służącego przeciwdziałaniu próbom nadużyć
przewidywanie awarii sieci telekomunikacyjnej
wsparcie procesów windykacyjnych – dobór optymalnej metody windykacji dla poszczególnych klientów
określenie realnej wartości świadczeń medycznych i ich jakości ocena pracy personelu medycznego i sposobu wykorzystania rożnych zasobów niezbędnych do wykonania procedur medycznych
redukcja oszustw i nadużyć związanych z realizacją procedur medycznych
koordynacja procesów medycznych z rożnego typu narodowymi programami ochrony zdrowia
skrócenie czasu podejmowania decyzji klinicznych o zastosowaniu najlepszych terapii w określonych przypadkach medycznych
stworzenie jednego, centralnego repozytorium informacji o pacjencie
Handel
segmentacja odbiorców i analiza ich zachowań
budowanie modeli predykcyjnych przewidujących skłonności klientów do zakupu
analiza lojalności klientów
badanie preferencji klientów pod względem koszyka zakupowego
analityczne wsparcie kampanii marketingowych
analiza obszaru sprzedaży
Next Best Action – wytyczne najlepszej oferty dla klienta
Lifetime Value – obliczanie potencjału i wartości każdego klienta
analiza zapotrzebowania magazynowego
badanie funkcjonowania sieci sprzedaży i mierzenie jej efektywności
prognozowanie wyników finansowych
Produkcja
analiza wydajności linii produkcyjnych
mierzenie intratności produkcji
analiza wykonania planu produkcji
raportowanie z zakresu jakości surowca
raporty podsumowań parametrów i odpadów produkcyjnych
monitoring terminowości dostaw
analiza rotacji magazynowej i zalegania
analiza ruchów towarów na magazynie
raportowanie oraz eksploracja zwrotów i reklamacji