Aktualności

Co słychać w BI Insight

#CustomerExperience Solution - śniadanie biznesowe

Jak można analizować zachowania klientów w aplikacjach internetowych i mobilnych? Jak stworzyć przemyślane witryny internetowe i aplikacje mobilne? Na ten temat mieliśmy okazję porozmawiać z naszym partnerem - firmą Glassbox - oraz gośćmi, którzy przybyli na spotkanie.

Wspólnie z firmą Glassbox pokazywaliśmy możliwości rozwiązania będącego wspólną platformą dla biznesu i IT. Wykorzystując sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe analizuje zachowania klientów w aplikacjach internetowych i mobilnych. Dzięki temu może poszerzyć tradycyjne sposoby analizy zachowań klientów dając natychmiastowe informacje, dzięki którym można poprawić jakość obsługi klientów.

Dzięki profesjonalnej prezentacji - demo live - przygotowanej przez przedstawicieli Glassbox nasi goście mogli na bieżąco obserwować zachowania użytkowników na stronie www. Po prezentacji była okazja na networking przy dobrej kawie i pysznym śniadaniu.

Dziękujęmy

Goście poczas prezentacji Glassboxa
Rozmowy z klientami przy śniadaniowym stole
Przedstawiciele Glassbox i BI Insight