Efektywne zarządzane danymi

Dostarczamy autorskie rozwiązania w obszarze zarządzania bazami danych, monitorowania i poprawiania jakości danych oraz repozytorium danych podstawowych dla przedsiębiortw w każdej branży.

Rozwiązania dla branż

ENERGETYKA | PRZEMYSŁ

  • prognozowanie zapotrzebowania na energię elektryczną
  • segmentacja odbiorców i analiza ich zachowań
  • przeprowadzanie korekt eksperckich prognoz
  • udoskonalenie procesu zakupu energii
  • wykrywanie awarii i anomalii w procesie produkcji i dystrybucji energii elektrycznej
  • zbudowanie mechanizmów wykrywających fakt poboru energii elektrycznej w sposób nielegalny
  • monitorowanie procesu produkcji i dystrybucji energii w czasie rzeczywistym
  • analiza sezonowości sprzedaży produktów i usług
  • wielopoziomowy rachunek marż

BANKOWOŚĆ

  • segmentacja odbiorców i analiza ich zachowań
  • budowa modeli predykcyjnych przewidujących skłonność klientów do zakupu produktów lub usługi banku
  • Next Best Action – wytyczne najlepszej oferty dla klienta
  • Lifetime Value – obliczanie potencjału i wartości każdego klienta
  • wsparcie procesów windykacyjnych – dobór optymalnej metody windykacji dla poszczególnych klientów
  • budowę, kalibrację, ocenę oraz wdrożenie modeli scoringu aplikacyjnego i behavioralnego, oraz tworzenie kart scoringowych na podstawie wyników
  • stworzenie dedykowanego rozwiązania służącego przeciwdziałaniu nadużyciom, wyłudzeniom oraz praniu brudnych pieniędzy

MEDIA

  • segmentacja odbiorców
  • analiza zachowań odbiorców
  • optymalizacja procesów technicznych i biznesowych
  • monitorowanie jakości oraz optymalizacja procesów biznesowych i technicznych dzięki autorskiemu rozwiązaniu biDQM
  • stworzenie mechanizmów rekomendacji treści, produktów i ofert
  • wykorzystanie danych i mocy obliczeniowej platformy Hadoop
  • dostarczanie rekomendacji w czasie rzeczywistym
  • prognozowanie wyników finansowych

UBEZPIECZENIA

  • budowa modeli predykcyjnych przewidujących skłonność klientów do przedłużenia polisy
  • segmentacja odbiorców i analiza ich zachowań
  • analityczne wsparcie kampanii marketingowych
  • Next Best Action – wytyczne najlepszej oferty dla klienta
  • Lifetime Value – obliczanie potencjału i wartości każdego klienta
  • stworzenie dedykowanego rozwiązania służącego przeciwdziałaniu wyłudzeniom
  • wsparcie procesów windykacyjnych – dobór optymalnej metody windykacji dla poszczególnych klientów

TELEKOMUNIKACJA

  • segmentacja odbiorców i analiza ich zachowań
  • budowanie modeli predykcyjnych przewidujących przyczynę oraz skłonność klientów do odejścia
  • analityczne wsparcie kampanii marketingowych
  • Next Best Action – wytyczne najlepszej oferty dla klienta
  • Lifetime Value – obliczanie potencjału i wartości każdego klienta
  • prognozowanie wyników finansowych
  • stworzenie dedykowanego rozwiązania służącego przeciwdziałaniu próbom nadużyć
  • przewidywanie awarii sieci telekomunikacyjnej
  • wsparcie procesów windykacyjnych – dobór optymalnej metody windykacji dla poszczególnych klientów

OPIEKA ZDROWOTNA

  • poszukiwanie rozwiązań zwiększających efektywność funkcjonowania placówek medycznych.
  • określenie realnej wartości świadczeń medycznych i ich jakości ocena pracy personelu medycznego i sposobu wykorzystania rożnych zasobów niezbędnych do wykonania procedur medycznych
  • redukcja oszustw i nadużyć związanych z realizacją procedur medycznych 
    koordynacja procesów medycznych z rożnego typu narodowymi programami ochrony zdrowia
  • skrócenie czasu podejmowania decyzji klinicznych o zastosowaniu najlepszych terapii w określonych przypadkach medycznych
  • stworzenie jednego, centralnego repozytorium informacji o pacjencie 

 

HANDEL

  • segmentacja odbiorców i analiza ich zachowań
  • budowanie modeli predykcyjnych przewidujących skłonności klientów do zakupu
  • analiza lojalności klientów
  • badanie preferencji klientów pod względem koszyka zakupowego
  • analityczne wsparcie kampanii marketingowych
  • analiza obszaru sprzedaży
  • Next Best Action – wytyczne najlepszej oferty dla klienta
  • Lifetime Value – obliczanie potencjału i wartości każdego klienta
  • analiza zapotrzebowania magazynowego
  • badanie funkcjonowania sieci sprzedaży i mierzenie jej efektywności
  • prognozowanie wyników finansowych

 

PRODUKCJA

  • analiza wydajności linii produkcyjnych
  • mierzenie intratności produkcji
  • analiza wykonania planu produkcji
  • raportowanie z zakresu jakości surowca
  • raporty podsumowań parametrów i odpadów produkcyjnych
  • monitoring terminowości dostaw
  • analiza rotacji magazynowej i zalegania
  • analiza ruchów towarów na magazynie
  • raportowanie oraz eksploracja zwrotów i reklamacji 

 

Buduj swój biznes z wartościowymi danymi
Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Dowiedz się więcej.

Proszę wypełnić wymagane pola
Proszę wypełnić wymagane pola