- Obszary rozwiązań
- Produkty
- Usługi
- Firma
- Wiedza
- Kontakt
Czym jest technologia NLP
Przetwarzanie języka naturalnego (NLP) to technologia sztucznej inteligencji (AI), która umożliwia maszynie rozpoznawanie i odszyfrowywanie niuansów ludzkiego języka. Przetwarza nieustrukturyzowane dane, analizując je pod kątem trafności, różnic w pisowni czy znaczenia semantycznego. Próbuje zrozumieć składnie gramatyczne i relacje między słowami i frazami, tak jak robi to człowiek.
NLP jest składnikiem analizy tekstu
Analiza tekstu wykorzystuje przetwarzanie języka naturalnego (NLP) do przekształcania nieustrukturyzowanego tekstu w dokumentach i bazach danych w celu uzyskania spostrzeżeń i wzorców.
Umożliwia organizacjom wykorzystanie ogromnej ilości informacji, jaką mają do dyspozycji, w celu podejmowania kluczowych decyzji.
Od ekstrakcji informacji po analizę sentymentu.
Pomożemy Ci odkryć nowe spostrzeżenia zawarte w tekście, napędzając Twoje algorytmy NLP i modele uczenia maszynowego.
Świadczymy usługi przetwarzania języka naturalnego umożliwiając analizę tekstu wykorzystywaną do analizy nastrojów, ekstrakcji informacji, rozpoznawania intencji kategoryzacji treści. Oferujemy rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji przy użyciu najlepszych technik i narzędzi NLP.
Wykorzystywanie własnych komponentów oprogramowania
Jeśli Twoim celem jest analiza dużych ilości danych tekstowych, w tym opinii konsumentów, poprawa jakości doświadczeń użytkowników, czy podniesienie poziomu ich zaangażowania, to rozwiązanie będzie dla Ciebie idealne. Wybieraj spośród naszych różnych produktów NLP, aby dopasować je do swoich konkretnych potrzeb.
Generowanie streszczeń
Automatyczne generowanie fragmentu tekstu do krótszej wersji, przy jednoczesnym zachowaniu kluczowych elementów informacyjnych
i znaczenia treści.
Detekcja obiektów na obrazach
Określanie zawartości obrazów cyfrowych i jego klasyfikacja
np. czy przedstawia on człowieka, samochód czy jeszcze coś innego, ale też detekcja różnych klas obiektów na jednym obrazie.
Ekstrakcja słów kluczowych
Automatyczne wyodrębnianie najważniejszych słów i wyrażeń
z tekstu. Odgrywa istotną rolę w lokalizowaniu i kategoryzowaniu artykułu pod kątem systemów wyszukiwania informacji.
OCR
Rozpoznawanie znaków
w dokumentach pdf lub obrazach. Pomaga zarządzać dużymi ilościami dokumentów w bardziej efektywny sposób bez potrzeby interwencji człowieka.
Wyszukiwanie synonimów
Wyszukiwanie synonimów danego słowa poprzez rozważenie jego znaczenia i kontekstu. Znajdowanie podobieństwa między zdaniami, przeszukiwanie podobnych dokumentów.
Encje nazwane
Wykrywanie i klasyfikowanie nazwanych jednostek w nieustrukturyzowanym tekście
do wstępnie zdefiniowanych kategorii, takich jak nazwiska osób, organizacje, lokalizacje itp.
Procesowanie tabel
Wyodrębnianie informacji rozłożonych w tabelach, będących częścią formularzy z zachowaniem kontekstu, kolejności i treści w obrębie pojedynczych komórek tabeli.
Dokumenty podobne
Na podstawie wydobytych
słów kluczowych, pojęć nazwanych i taksonomii języka, system odnajduje dokumenty,
o podobnej treści i zawartości kontekstowej.
Przetwarzanie języka naturalnego (NLP) to technologia, która pozwala komputerom „zrozumieć” ludzki język i działać zgodnie z wezwaniem do działania. Asysta głosowa (rozpoznawanie mowy) i chatboty to najpopularniejsze zastosowania NLP, ale to nie wszystko. Technologia ta oferuje firmom wiele korzyści na wiele sposobów - od analizy rozmów i obsługi klienta po przegląd systemów, zamówienia
i cięcia kosztów.
Element „przetwarzania” oznacza, że informacje tekstowe można zrozumieć w ich kontekście, a intencję można odróżnić
od nieustrukturyzowanych danych. Jest to potężna zdolność poznawcza, która wspiera wiele procesów biznesowych.
Pozwól nam poprowadzić Cię do najbardziej produktywnego wdrożenia NLP, biorąc pod uwagę obszar Twojego działania.